Billboardový facebook

Autor: Peto Spaleny | 28.10.2013 o 20:24 | (upravené 28.10.2013 o 22:15) Karma článku: 6,83 | Prečítané:  220x

Zase sú tu. Zase nás majú radi. Usmievajú sa na nás. Každý z nich chce, aby ste lajkli práve jeho fotku. Nie, nehovorím o Vesmírnych ľuďoch, hoci aj títo mi prídu tak trošku nadpozemsky. Vyphotoshopovaní. A pritom nám chcú všetkým len dobre.

 

Telku nemám (viem že to znie ako inteleguánske klišé, no je to pravda), takže som ukrátený o šoty. Netvrdím že som psychicky 1A, no stránky strán a hnutí zatiaľ nenavštevujem. V rádiu som ich ešte našťastie nezachytil. A tak o voľbách viem len z prícestného média - billboardov. A nemôžem sa ubrániť mojej vrodenej škodoradosti.

Fascinuje ma, ako sa dospelí ľudia, ktorí by mali byť vzorom triezveho a racionálneho uvažovania, zrazu zmenia na modelov a pred profesionálnymi fotografmi strúhajú čo najdôveryhodnejšie úsmevy. Zrejme práve toto od nich trh občan očakáva, predpokladám že ich marketing, psychoanalýzy a prieskumy prinášajú hodnovernejšie výsledky než moje zaostalé mudrovanie. No i tak tým, že osobne poznám viacero regionálnych politikov, ma vždy dokáže pobaviť to, že na billboardoch zrazu figuruje človek o 15 rokov mladší, s iskrou v oku, bez vrások, bez alkoholických žiliek na nose, bez dvojitej brady...

Toho roku u mňa zatiaľ vedú SASkovia, jednak tým, akí sú sýtooranžoví (najprv som si fakt myslel že ide o reklamu na mobilného operátora), no a celkom to zabil taký ten mladý týpek s nesympatickou briadkou, ktorý sa potuteľne culí a prihovára sa nám sloganom „Politikov a plienky treba občas vymeniť. Oboje z toho istého dôvodu." Ech, v jedenástich by to asi pobavilo aj mňa - aspoň viem koho sa usiluje osloviť. Teraz však už mám aj nejaké tie šediny a tak sa mi samozrejme hneď tlačí na klávesnicu otázka ako veľmi je presvedčený o pravdivosti svojho výroku...a či bude to isté tvrdiť po 15 rokoch vo funkcii župana alebo poslanca, či teda sám zloží svoj mandát s tým, že už poriadne smrdí...hm, ja viem, sú veci nad ktorými sa nerozmýšľa.

Páči sa mi to, ako nás všetci lákajú na svoje dôveryhodné ksichty. Jedine Maďari píšu čosi o školstve a ešte o čomsi, lepšie ako nič. Neviem, mňa by viac oslovilo keby strany na billboardy napísali čosi v zmysle: keď nás zvolíte, do roka postavíme x km cesty, zaplátame ďalších x km, dotiahneme kanalizáciu do x obcí, zvýšime počet mestských policajtov...to je jedno čo, jednoducho svoj program, čosi merateľné. A ja si z toho vyberiem to, čo sa mi najviac páči. Lebo aj keď kupujem auto tak ma zaujíma výkon, spotreba a spoľahlivosť, šírka predavačovho úsmevu je až na poslednom mieste. Prečo je tomu v politike inakšie?

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KULTÚRA

Film roka vyhlásili dvakrát, Oscara má Moonlight (minúta po minúte)

Muzikál La La Land vyhral šesť cien, ale na konci večera sa udial veľký trapas.

DOMOV

Kocáb: Kisku už dlho uznávam, ocenenie ma šokovalo

Pre SME hovorí, že je hrdý slniečkar. S tvrdou silou nemáme šancu.

KULTÚRA

Oscar nemá logiku. 5 dôvodov, prečo vyhral Moonlight

Mal šťastie, že nie je sci-fi.


Už ste čítali?