reklama

Hnusní sexisti

Naozaj na zvracanie. Fuj. Vyslovene odmietam snahu rôznych indivíduí, ktoré sa snažia zmeniť rokmi zaužívaný názov „Slováci, Slovenky“ na „muži, manželia“. Ako chlap takéto snahy považujem za navýsosť sexistické a nevhodné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Prečo by malo niekomu vadiť pomenovanie, pod ktorým nás pozná celý svet (yeah, right) a prečo by sme ho mali meniť na také, ktoré je založené na čisto maskulínnom základe?

Iste, politická korektnosť je skvelá vec. Pre hňupov, ktorí radi so zdvihnutým prstom poúčajú iných, samozrejme. Okej, aby som nebol príliš prísny, je rovnako dobrá aj pre mimovládky, aspoň majú z čoho žiť. No skutočne si neviem predstaviť, že by bol niekto až taký sprostý či nenažratý, aby začal obhajovať zrušenie pojmu „Slováci, Slovenky“ a žiadal ho nahradiť pojmom „ľudia“. I keď moderní LGBTIZDIZ slniečkári možno časom prídu aj na to. A budú tvrdiť, že je to v mojom záujme a že majú môj mandát. Dajme im šancu a čas.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nakoľko je potrebné sprofanovať názov národa/spoločenstva/whatever na to, aby bolo nutné prijať ďalší? A čo všetko je potrebné urobiť pre to, aby sa ten pôvodný názov stal politicky nekorektným? A skutočne stačí zmeniť len názov a to je všetko? Okej, ešte k tomu pár úsmevne trápnych, no o to viac protežovaných pamfletov na vyvolanie celospoločenskej diskusie (bez diskusie, samozrejme, veď vieme čo si väčšina myslí a čo si myslíme aj sami v čase za ktorý nie sme platení) a sme vybavení.

Slovo cigán je rasistické. Aj keď sú cigáni tá istá rasa ako my ostatní. Nevadí, povieme „rasizmus“ a zapcháme si uši (zakážeme diskusiu). Slovo „cigán“ sa (z úplne neznámeho dôvodu) často zamieňa so slovom „zlodej“ či „klamár“. Zakázať! V demokracii predsa niečo takéto nesmie byť povolené! Nahradiť slovom Róm! (Wikipedia: Všetky európske dialekty rómskeho jazyka obsahujú slovo rom, vo význame muž, manžel). Kašlať na to, že je to sexizmus, je to hlavne nový výraz, zatiaľ nesprofanovaný. Veď keď sa začne hovoriť „mne sa to nezdá, podľa mňa rómiš“ či „toľko rómstiev nepočuješ ani od politika“, vyhlásime tento výraz za rasistický a povieme že oni sú Gitanes. Alebo Sintovia, to je predsa absolútne jedno. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jasné, iní ma opravia že „Róm“ znamená „človek“. Okej, nie som útlocitný, je mi jedno že ako „Neróm“ som podľa politicky korektných vlastne nečlovekom (ozaj, čo tak volať bielych „Ľudia“ a cigánov „Neľudia“??), no ako by sa slniečkovým páčilo, keby som začal tvrdiť že pojem „Slovák, Slovenka“ je nekorektný a má sa používať pojem „človek“? I keď ľuďmi sme vlastne všetci a to, že chceme nasilu zrušiť pomenovanie nejakého národa/skupiny je prinajmenšom podozrivé... Ja viem, bol by som za blázna. Nuž...

Okej, prinášam nôž logiky tam, kde sa bude strieľať emóciami, ja viem. Úplne stačí že som mimo výberu, ešte ma označte za rasistu, nacistu, homofóba a janeviemčoešte a sme komplet. Každopádne, zakazujem diskusiu pod týmto článkom každému, kto so mnou nesúhlasí. Snažím sa predsa vyvolať celospoločenskú diskusiu, no nie?

Peto Spaleny

Peto Spaleny

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

naco sa mam predstavovat... su este tu na blogu ludia, co nepoznaju petaspaleneho? :)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu